> > >   KARVINÁ EXTRA     -     názory, ohlasy, kritika   -   bez cenzury

KINO ART NABÍDNE PO LETNÍ PAUZE TŘI SNÍMKY Z KARLOVARSKÉHO FESTIVALU

Kino Ex • malý sál MěDK Karviná
SVĚT PODLE DALIBORKA • sobota 16. 9. 2017 • 19:00 hod. • vstupné 100 Kč
DVOJITÝ MILENEC • pátek 22. 9. 2017 • 19:00 hod. • vstupné 80 Kč
KŘIŽÁČEK • pátek 29. 9. 2017 • 19:00 hod. • vstupné 80 Kč

Milí příznivci artové kinematografie,
po prázdninové přestávce Vás ve druhé polovině září srdečně zveme do prostor malého sálu MěDK Karviná, kde budeme od 16. září opět pokračovat v našich pravidelných týdenních setkáních u pečlivě vybraných českých i zahraničních titulů. V pestré zářijové nabídce KINA ART tentokrát naleznete tři z velmi výrazných snímků, které byly v České republice premiérově uvedeny na 52. ročníku MFF Karlovy Vary. Cyklus nazvaný KARLOVY VARY V KINĚ EX bude zahrnovat hraný dokument, francouzský erotický thriller a samozřejmě českého vítěze hlavní ceny pro nejlepší film. Těšíme se na Vás!

Prvním snímkem, na který Vás v září v artu pozveme, bude v sobotu 16. 9. dokument provokatéra Víta Klusáka (např. Český sen) s názvem SVĚT PODLE DALIBORKA. Jeden z nejdiskutovanějších, nejvtipnějších a nejkontroverznějších českých dokumentů poslední doby, o němž se ale mluví, píše (a na nějž se pěje chvála) také v zahraničním tisku, portrétuje obyčejného českého „něžného neonacistu“ Dalibora K. z Prostějova, činí tak ale divácky přístupným způsobem, který chladným nenechá skutečně nikoho. V pátek 22. září pak uvedeme zřejmě nejsvůdnější snímek celé karlovarské nabídky, nový erotický thriller známého francouzského režiséra Françoise Ozona DVOJITÝ MILENEC, který krom zajímavého skloubení psychoanalýzy s fenoménem dvojčat zaujme i formální stránkou, která vzdává holt legendárním filmům jako Rosemary má děťátko nebo Základní instinkt. A konečně v pátek 29. 9. uvedeme rovněž poetický snímek Václava Kadrnky KŘIŽÁČEK, který se stal po dlouhých patnácti letech dalším zástupcem domácí kinematografie, který v Karlových Varech získal hlavní cenu – Křišťálový glóbus pro nejlepší film. V hlavní roli snímku na motivy básně Jaroslava Vrchlického exceluje Karel Roden.

Vstupenky zakoupíte v pokladnách MěDK a kina Centrum Karviná nebo na našem webu www.kinokarvina.cz, kde lze místa rovněž rezervovat.
Informuje ředitelka MěDK Karviná Mgr. Olga Humplíková a Jakub Gajdica, vedoucí karvinských kin.

autor: MěDK Karviná

přidat komentář            zobrazit komentáře

> > >   náhodná fotka

Náhodná fotka z Fotogalerie Prostějov

> > >  KARVINSKÁ 112

27.05.2018

Kola v kurzu…
Policisté prověřují okolnosti krádeže dvou jízdních kol, ke které mělo dojít v noci ze čtvrtku na pátek. Neznámý pachatel odcizil z poschodí domu v obci Albrechtice v okrese Těrlicko jízdní kolo jištěné zámkem v hodnotě 9 000 korun. V průběhu prověřování této krádeže byla zjištěna krádež dalšího kola v domě, konkrétně ze suterénu objektu. Majitel tohoto jízdního kola si ho cenil na téměř 10 000 korun

24.05.2018

Kolize řidiče na skútru
Karvinsko - pod vlivem alkoholu nezvládl řízení a narazil do auta... Ve čtvrtek 24. 5. krátce před třináctou hodinou v Bohumíně vjížděl 53letý muž na malé motorce zn. Jonway Korado na ulici Mládežnickou. Manévr nezvládl a přední části narazil do stojícího vozidla Citroën C4 Picasso. Po nárazu motorkář spadl na silnici. Polciisté u něj provedli dechovou zkoušku, která byla pozitivní. Hodnota se zastavila na 1,7 promile. Muž byl převezen na ošetření do nemocnice, a poté na protialkoholní záchytnou stanici k vystřízlivění.

17.05.2018

Nová forma podvodu
V minulých dnech karvinští policisté zahájili úkony trestního řízení a prověřují podvodné jednání, které bylo směřováno na seniorku s úmyslem získat peníze. Paní ve věku 85 let zavolal neznámý a představil se jako její vnuk. Žádal zaslání několika desítek tisíc korun. Žena v dobré víře pomoct, zašla na poštu a peníze ihned poslala. Nechala se přesvědčit o zaslání peněz formou on-line prostřednictvím společnosti, která takové služby nabízí. Máme za to, že takové finanční úkony jsou pro seniory obtížné a zatěžující, i přesto babička udělala vše, aby „vnukovi“ pomohla.Ukázalo se, že paní uvěřila podvodníkovi a nechala se oklamat, o peníze přišla.

13.05.2018

Podezřelý říká, že si toho moc nepamatuj
Nejdřív na balkón, pak do okna bytu a nato výskok ven, kde už čekal policista. V neděli 13.5. krátce po osmé hodině ráno, po oznámení na tísňovou linku, policisté zadrželi 29letého cizince žijícího v ČR pod oknem přízemního bytu v Českém Těšíně, na ulici U Mlékárny. Opilý muž vylezl na balkón jednoho přízemního bytu, kde začal kopat do dveří. Do bytu se mu nepodařilo dostat, dveře nepovolily. Nato z balkónu přelezl do vedlejšího otevřeného okna jiného bytu. A po vyrušení majitelem, z okna bytu vyskočil ven.Na místě už byli policisté, kteří ho zadrželi.

08.11.2017

Taxikář přišel o mobil
Policisté z obvodního oddělení Orlová prověřují případ krádeže, ke které došlo během noční jízdy ve vozidle taxislužby. Dosud neznámý pachatel měl během dnešní jízdy z Karviné do Orlové odcizit v době od 04:30 do 06:30 hodin mobilní telefon, který byl uložen v přihrádce mezi předními sedadly. Poškozené organizaci tak vznikla škoda tři tisíce korun.