> > >   KARVINÁ EXTRA     -     názory, ohlasy, kritika   -   bez cenzury

Tyto příspěvky vyjadřují názory občanů a nemusí se shodovat s názory redakce.
Redakce za obsah těchto příspěvků nepřebírá žádnou odpovědnost.
Klikněte pro zvětšení...

KINO CENTRUM KARVINÁ OPĚT HLÁSÍ

vloženo: 13.01.2018           komentářů: 0

KINO CENTRUM KARVINÁ OPĚT HLÁSÍ REKORDNÍ NÁVŠTĚVNOST!
Rok 2017 byl již rokem, v jehož celém průběhu se karvinští diváci mohli nerušeně vydávat do svého premiérového kina Centrum a vychutnat si vše, co jim může nabídnout. Vedle bohaté dramaturgické nabídky složené nejen z premiér, ale také z velkého počtu speciálních projekcí a filmových cyklů zaměřených na různé skupiny obyvatel (projekce pro seniory, cykly pro děti, půlnoční premiéry, záznamy koncertů, tituly cyklu Světové umění či úspěšný start nového cyklu s doprovodným programem „Babské kino“) šlo také o širokou nabídku doprovodných služeb a tradičně vysoký standard diváckého komfortu i technické kvality projekcí.

Jsme proto velice rádi, že jsme na jeho konci mohli konstatovat, že rok 2017 byl z hlediska výsledků rokem rekordním! Návštěvnost kina Centrum poprvé za posledních 20 let překročila magickou hranici 50 tisíc diváků (50 547) a naše kino se také opět probojovalo do dvacítky jednosálových kin s nejvyšší návštěvností v ČR, mezi nimiž se umístilo ve své moderní historii dosud nejvýše - na 17. místě! Připočteme-li k rekordní návštěvnosti kina Centrum také výsledky kina Ex v MěDK Karviná a Letního kina v parku Boženy Němcové, které loni také trhalo rekordy (a s celkovou návštěvou 4150 diváků zaznamenalo nejlepší výsledek za posledních 23 let!), dostaneme celkovou návštěvnost všech filmových představení v karvinských kinech 58 161 diváků, což je více, než činí celkový počet obyvatel žijících na území Karviné, takže jsme teoreticky mohli přivítat každého z vás!

Nejvíce diváků přilákaly loni rodinné tituly Mimi šéf (2873 div.), Já, padouch 3 (2571 div.) a Špunti na vodě (2435 div.). Dvoutisícovou hranici překonal také snímek Šmoulové: Zapomenutá vesnice (2119 div.) a téměř se to povedlo i pátému nejnavštěvovanějšímu filmu roku, druhému dílu erotické série Padesát odstínů temnoty (1991 div.). V první desítce se nakonec umístily celkem 4 české filmy: kromě zmíněných Špuntů na vodě také komedie Všechno nebo nic (1692 div.) a Po strništi bos (1525 div.). Celkově desátým místem příjemně překvapila hudební balada Muzzikanti (1269 div.). Nejúspěšnějším hororem roku se stal snímek To. Mezi akčními filmy kraloval Thor: Ragnarok.

Děkujeme našim divákům za jejich přízeň, kterou vnímáme také jako závazek k dalšímu rozvoji programové nabídky a poskytovaných služeb. Kam můžeme zařadit některé naše loňské novinky, např. instalaci moderních Full HD obrazovek pro prezentaci filmových plakátů, které naši diváci již naleznou jak v budově kina Centrum, tak ve foyer MěDK Karviná, nebo zprovoznění druhé pokladny v kině Centrum pro zajištění plynulejšího a rychlejšího odbavení diváků u vybraných (exponovaných) projekcí.
Děkujeme Vám za věrnost a těšíme se na viděnou ve Vašem kině!

Informuje ředitelka MěDK Karviná Mgr. Olga Humplíková a Jakub Gajdica, vedoucí karvinských kin.

autor: MěDK Karviná

přidat komentář            zobrazit komentáře

> > >   náhodná fotka

Náhodná fotka z Fotogalerie Prostějov

> > >  KARVINSKÁ 112

08.11.2017

Taxikář přišel o mobil
Policisté z obvodního oddělení Orlová prověřují případ krádeže, ke které došlo během noční jízdy ve vozidle taxislužby. Dosud neznámý pachatel měl během dnešní jízdy z Karviné do Orlové odcizit v době od 04:30 do 06:30 hodin mobilní telefon, který byl uložen v přihrádce mezi předními sedadly. Poškozené organizaci tak vznikla škoda tři tisíce korun.

30.09.2017

Zloděj odcizil z trezoru 450 tisíc korun
Pachatel udeřil koncem září, informovali policisté. „Pachatel vnikl do administrativní budovy, následně překonal uzamčení trezoru, který se zde nacházel, a odcizil z něj finanční hotovost přesahující částku 450 tisíc korun,“ uvedl policejní mluvčí Richard Palát.

18.02.2017

Dopravní nehoda
Včera (v pátek) krátce před 20. hodinou došlo na Karvinsku k dopravní nehodě. Muž (ročník 1994) řídil nákladní vozidlo (speciální, jednalo se o cisternu). Při jízdě po silnici č. 474 ve směru od Karviné na Havířov, poblíž Horní Suché, narazil z dosud nezjištěných příčin do pravých svodidel. Vozidlo sjelo po nárazu mimo komunikaci a převrátilo se na střechu. Při nehodě zemřel spolujezdec ve vozidle (ročník 1992), řidič utrpěl zranění a byl předán zdravotníkům.

17.02.2017

Recidivista stane znovu před soudem
Recidivista půjde znovu před soud. Komisař Služby kriminální policie a vyšetřování v Orlové zahájil trestní stíhání proti 31letému muži z Orlové. Obvinil ho ze spáchání pokračujícího přečinu krádeže, přečinu poškození cizí věci, neoprávněné opatření, padělání a pozměnění platebního prostředku a maření výkonu úředního rozhodnutí a vykázání. Muži bylo prokázáno dvanáct skutků majetkové trestné činnosti. Svoji pozornost zaměřoval různě, někdy to byla jen příležitost, jindy se předem domluvil s kumpány. Jeho skutky jsou evidovány od začátku prosince 2016. Začal krádeží v bytě u svého známého, tam si vzal tablet. Později v jedné herně využil chvilkové nepřítomnosti personálu a odcizil peníze. To samé zopakoval hned na začátku ledna v jiné orlovské herně. Taktéž z neuzamčené zásuvky odcizil hotovost. Mezitím v místní restauraci odcizil odloženou pánskou bundu. Poškozený přišel o peníze, doklady a platební karty.

09.01.2017

Tragická kolize
V pondělí 9. ledna 2017 krátce před devátou hodinou došlo na silnici I. třídy ulice Ostravská k dopravní nehodě se smrtelným zraněním Sedmašedesátiletý řidič vozidla Opel Vivaro jel ve směru od Karviné na Orlovou. V mírné pravotočivé zatáčce, z dosud nezjištěných příčin, zezadu narazil do nákladního vozidla Tatra. Obě vozidla jela v pravém jízdním pruhu, ve stejném směru. Po střetu řidič vozidla Opel Vivaro utrpěl zranění, která nebyla slučitelná se životem. Ještě na místě nehody zemřel. Jednašedesátiletý řidič nákladního vozidla zraněn nebyl. Provedené zkoušky na přítomnost alkoholu i omamných psychotropních látek a jedů byly u řidiče náklaďáku negativní. Po dobu vyšetřování byla doprava v místě nehody omezena, řízena policisty. Vyšetřování příčin a zavinní nehody se smrtelným zraněním si převzala služba kriminální policie a vyšetřování.