> > >   KARVINÁ EXTRA     -     názory, ohlasy, kritika   -   bez cenzury

Tyto příspěvky vyjadřují názory občanů a nemusí se shodovat s názory redakce.
Redakce za obsah těchto příspěvků nepřebírá žádnou odpovědnost.
Klikněte pro zvětšení...

KINO CENTRUM KARVINÁ OPĚT HLÁSÍ

vloženo: 13.01.2018           komentářů: 0

KINO CENTRUM KARVINÁ OPĚT HLÁSÍ REKORDNÍ NÁVŠTĚVNOST!
Rok 2017 byl již rokem, v jehož celém průběhu se karvinští diváci mohli nerušeně vydávat do svého premiérového kina Centrum a vychutnat si vše, co jim může nabídnout. Vedle bohaté dramaturgické nabídky složené nejen z premiér, ale také z velkého počtu speciálních projekcí a filmových cyklů zaměřených na různé skupiny obyvatel (projekce pro seniory, cykly pro děti, půlnoční premiéry, záznamy koncertů, tituly cyklu Světové umění či úspěšný start nového cyklu s doprovodným programem „Babské kino“) šlo také o širokou nabídku doprovodných služeb a tradičně vysoký standard diváckého komfortu i technické kvality projekcí.

Jsme proto velice rádi, že jsme na jeho konci mohli konstatovat, že rok 2017 byl z hlediska výsledků rokem rekordním! Návštěvnost kina Centrum poprvé za posledních 20 let překročila magickou hranici 50 tisíc diváků (50 547) a naše kino se také opět probojovalo do dvacítky jednosálových kin s nejvyšší návštěvností v ČR, mezi nimiž se umístilo ve své moderní historii dosud nejvýše - na 17. místě! Připočteme-li k rekordní návštěvnosti kina Centrum také výsledky kina Ex v MěDK Karviná a Letního kina v parku Boženy Němcové, které loni také trhalo rekordy (a s celkovou návštěvou 4150 diváků zaznamenalo nejlepší výsledek za posledních 23 let!), dostaneme celkovou návštěvnost všech filmových představení v karvinských kinech 58 161 diváků, což je více, než činí celkový počet obyvatel žijících na území Karviné, takže jsme teoreticky mohli přivítat každého z vás!

Nejvíce diváků přilákaly loni rodinné tituly Mimi šéf (2873 div.), Já, padouch 3 (2571 div.) a Špunti na vodě (2435 div.). Dvoutisícovou hranici překonal také snímek Šmoulové: Zapomenutá vesnice (2119 div.) a téměř se to povedlo i pátému nejnavštěvovanějšímu filmu roku, druhému dílu erotické série Padesát odstínů temnoty (1991 div.). V první desítce se nakonec umístily celkem 4 české filmy: kromě zmíněných Špuntů na vodě také komedie Všechno nebo nic (1692 div.) a Po strništi bos (1525 div.). Celkově desátým místem příjemně překvapila hudební balada Muzzikanti (1269 div.). Nejúspěšnějším hororem roku se stal snímek To. Mezi akčními filmy kraloval Thor: Ragnarok.

Děkujeme našim divákům za jejich přízeň, kterou vnímáme také jako závazek k dalšímu rozvoji programové nabídky a poskytovaných služeb. Kam můžeme zařadit některé naše loňské novinky, např. instalaci moderních Full HD obrazovek pro prezentaci filmových plakátů, které naši diváci již naleznou jak v budově kina Centrum, tak ve foyer MěDK Karviná, nebo zprovoznění druhé pokladny v kině Centrum pro zajištění plynulejšího a rychlejšího odbavení diváků u vybraných (exponovaných) projekcí.
Děkujeme Vám za věrnost a těšíme se na viděnou ve Vašem kině!

Informuje ředitelka MěDK Karviná Mgr. Olga Humplíková a Jakub Gajdica, vedoucí karvinských kin.

autor: MěDK Karviná